Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a menüsorban található a »Bejelentkezés« linkre, majd a bejelentkezési részben a »Regisztráció« linkre, és töltsd ki a regisztrációs lapot. Ügyfélfiókodat az első rendelésed leadása közben is kényelmesen létrehozhatod. Mindkét esetben az e-mail címedet és egy titkos jelszót kell megadnod. Ezekkel az adatokkal tudsz ezt követően bármikor bejelentkezni az ügyfélfiókodba, lehetőséget teremtve az adataid megtekintésére, ellenőrzésére és kezelésére.
Kattints a nyitó oldal főcímében a »Bejelentkezés« alatt az »Elfelejtetted a jelszavad?« menüpontra, és add meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címedet. Mi küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatod az új jelszavadat. Ezt a jelszót azután kívánság szerint megváltoztathatod.
Írj nekünk egy e-mailt az info@semmelweisshop.hu e-mail címre a kívánságodról, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókod törléséről.
Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba, akkor ott megtekintheted és szerkesztheted az adataidat. Az e-mail címed vagy neved megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
Az adathordozhatósághoz való jogot (GDPR 20. cikkely) ügyfélszolgálatunknál az info@semmelweisshop.hu e-mailen keresztül érvényesítheted.
Miután a kosaradba tetted a kívánt termékeket, a »Pénztárhoz« gombbal befejezheted a rendelésed. Ekkor ajánlatos saját ügyfélfiókot létrehozni, amit új vásárlóként már a vásárlási folyamat közben kényelmesen megtehetsz, és ez esetben bejelentkezve is maradsz. Ezután pár lépés (szállítási adatok – fizetési mód – visszaigazolás) következik a rendelési folyamatban, majd pedig lezárhatod a rendelésed.
Sajnos a kuponokat nem tudod utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtetted felhasználni, a következő webshopból történő vásárlásod során a kupon érvényességi idején belül.
A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Rendeléseidet ügyfélfiókodban is nyomon követheted a “Rendeléseid” menüpontban.
Jelenleg csak Magyarország területéről fogadunk és szállítunk ki megrendeléseket.
Rendelésed leadását követően e-mailben küldünk visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza.
Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető. Szívesen küldünk Neked egy emlékeztetőt, ha a terméked ismét kapható lesz. Ehhez tedd a kívánt terméket kívánság listádra, és amit újból kapható lesz az általad kiválasztott termék e-mail-ben értesítünk.
Igen, a vásárláshoz szükséged van egy ügyfélfiókra.
Amennyiben rendelésed még nem hagyta el a raktárunkat, lehetőséged van annak törlésére. Raktárunk gyorsan lefoglalja az általad rendelt darabokat, éppen ezért előfordulhat, hogy a rendelés törlése már néhány perc után sem lehetséges. Kérjük telefonálj nekünk, hogy a törlési igényedet közvetlenül megvizsgálhassuk! Ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon éred el: +36 1 459 1500/60475 hétköznap 10 és 16 óra között.
Szállítási címed megváltoztatására rendszerünkben nincs lehetőséged, ugyanis a rendelésed jóváhagyásod után bekerül rendszerünkbe.
Ha meg szeretnéd változtatni rendelési címedet, kérünk minél hamarabb jelezd ügyfélszolgálatunk felé az alábbi telefonszámon: +36 1 459 1500/60475 hétköznap 10 és 16 óra között.
Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdéseid vannak az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldés folyamatával kapcsolatban.
Természetesen tabletedről vagy okostelefonodról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk.
Nincs minimális rendelési érték.
Nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.
Amennyiben bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.
Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.
Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz).
Ha nem lehetséges a bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például elképzelhető, hogy rosszul adtad meg az adataidat vagy részünkről jelentkezett technikai hiba az oldalon.
A vásárolt termékeket a fizetési folyamattal foglaljuk le Neked. Csak a termék feladásakor terheljük meg a bankkártyádat a leszállított termékek teljes összegével.
A számlát a csomagoddal együtt veheted át, akár utánvétes akár házhozszállításos módot választottál.
Jelenleg nem kínálunk részletfizetési lehetőséget.
Adómentes rendeléseket (tax-free orders) nem kínálunk.
Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a »Beváltás« gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik és a böngésződ ablakában a rendelésed számlaösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.
Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:
1, A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
2, A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
3, A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
4, A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.
Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@semmelweisshop.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez tartsd készenlétben a kuponkódodat!
Nem lehet a kuponokat készpénzre váltani.
Sajnos a kuponokat nem tudod utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtetted felhasználni, következő webshopból történő vásárlásod során megteheted ezt, a kupon érvényességi idején belül.
Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 5 munkanapon belül kiszállítjuk.
Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot, melyet az MPL csomagkövetési rendszerén keresztül nyomon követhetsz.
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedet helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni. További lehetőségként jelentkezz be weboldalunkra az email-címeddel és jelszavaddal, majd kattints a »Rendeléseid« menüpontra! Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelésedet nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat elérheted az info@semmelweisshop.hu e-mail címen.
A termékek kiszállítása egységesen 2190 Ft.
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben kérünk jelezd felénk az info@semmelweisshop.hu e-mail címen. Így rendelésed cserélését egyeztetni tudjuk. FONTOS, hogy a rendelésed mellé kapott számlát őrizd meg, ugyanis a terméket csak számla ellenében áll módunkban kicserélni.
Szállítási partnerünkkel, az MPL-lel küldjük ki a termékeinket.
Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet!
Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba megtekintheted és szerkesztheted az adataidat. Az e-mail címed megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre küldjük.
Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk csomagot.
Személyes átvétel esetén a megrendelés visszaigazolását követően 2 munkanapon belül szükséges átvenni a csomagot a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központ aulájában található boltunkban hétfőtől csütörtökig 9:00-14:00 óra között, pénteken pedig 9:00-12:00 óra között. Amennyiben az átvétel a megadott határidőben nem történik meg, úgy a csomagot sajnos nem áll módunkban átadni.
Személyesen hozd be hozzánk a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központ (1094 Bp., Tűzoltó utca 37-47.)
A számlaösszeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, az általad használt fizetési módon keresztül térítjük meg. Kérjük ügyelj arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldd vissza, amilyenben kaptad őket.
Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád.
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, hozd be hozzánk személyesen a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központ épületébe (1094 Bp., Tűzoltó utca 37-47.). Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt. Kérünk a vedd fel a kapcsolatot velünk e-mail-en az info@semmelweisshop.hu, vagy telefonon a +36 1 459 1500/60475 hétköznap 10 és 16 óra között.
A rendelést követően 90 napod van arra, hogy a terméket visszahozd nekünk. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.
A jóváírást mindig azon az úton kapod meg, amit fizetési módként megadtál. Kártyás fizetés esetén az összeget a megadott számládon térítjük meg. PayPal fizetés esetén a jóváírás a PayPal számládon történik. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheted az ügyfélszolgálatunknak. Szívesen segítünk ebben.
Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális akciókról, akkor iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre. Ehhez egyszerűen add meg az e-mail címedet az oldal végén található »Feliratkozás a hírlevélre« rovatban. Ezt követően közvetlenül kapsz egy e-mailt, amelyben már csak meg kell erősítened a hírlevélre történő feliratkozást.
Örülünk a visszajelzésnek, a kritikának és a dicséretnek is. Küldj e-mailt nekünk az info@semmelweisshop.hu címre. Minden esetben válaszolni fogunk.
A hírlevelünk szabálytalan időközökben jelenik meg, mindig akkor, amikor olyan friss híreket tudunk megosztani Veletek.
A hírlevél rendszeresen tájékoztat a webáruházunkban meghirdetett aktuális akciókról, illetve újból készletre kerülő termékekről. Amennyiben feliratkozol ingyenes hírlevelünkre az alábbi tartalmakat küldjük Neked:
– A legújabb termékeinkről
– Kuponokról és kedvezményekről
– Akciós ajánlatainkról
– Újból készletre került termékeinkről
Amennyiben feliratkoztál hírlevelünket, de nem kaptál róla üzenetet vedd fel velünk a kapcsolaton az info@semmelweisshop.hu e-mail címen.